Wij gebruiken cookies om jouw online shopervaring te optimaliseren. Door gebruik te maken van de website ga je akkoord met de plaatsing van de cookies. Instellingen aanpassen

E-commerce manager

Optimaliseert de online klantenbeleving binnen Deleye

Wanneer ben je begonnen bij Deleye?

Kristof - 20 maanden geleden begon mijn prille carrière bij Deleye. Ik kwam in een familiaal bedrijf terecht waarbij Fried’l Deleye, Mr. Freddy en Nancy Claeys mij vanaf de start veel vertrouwen gaven om hoofdzakelijk de webshop maar ook andere projecten te ontwikkelen. Samen met ons divers team (webshop, klantenservice, fotostudio, marketing, …) bouwen we elke dag verder aan klantenbeleving zoals het gemak bij het uitkiezen van hun outfit. Al van de aanvang ben ik onafgebroken aan het bijleren. Intern is er een pak wilskracht en ambitie. Door elke dag stapjes vooruit te zetten blijven we in beweging en werken we samen naar éénzelfde doel toe.

Hoe ziet jouw dag er uit als E-commerce manager bij Deleye?

Kristof - Mijn werkdag start steeds met het naar school brengen van mijn dochters Axelle en Léonie om daarna door te rijden naar kantoor. Tijdens die rit begin ik mijn agenda van de dag al eens mentaal door te nemen. Eenmaal op kantoor is m’n eerste taak alle collega’s binnen ons kantoor een goeiemorgen wensen, om vervolgens in de  belangrijkste cijfers te duiken. Mijn inbox, die vaak al tijdens m'n ontbijt werd gescreend, wordt daarna doorgenomen. Dan even kijken of alles vlot verloopt bij de klantenservice, webshop, marketing … Daarna start ik aan de eerste afspraken of vergaderingen, ofwel digitaal ofwel fysiek. Rond 13.00 ga ik meestal naar huis om te lunchen. Kort even een half uurtje resetten om dan tegen 14.00 terug de volgende afspraken of vergaderingen af te werken. Na de vergaderingen kan ik focussen op alle lopende projecten. Belangrijk aan mijn job vind ik dat er elke dag afwisseling is en geen enkele dag een copy-paste is van de vorige. Mijn motto hierbij is: “The journey is as important as the destination”.

Wat maakt werken bij Deleye zo bijzonder?

Kristof - Elke dag succesvol werken en groeien als mens en als team. De ambitie om klantgericht te werk te gaan zit ingebakken bij Deleye, zo is de klant altijd het centrale punt van alle activiteiten. Ook de horizontale organisatiestructuur en de familiale cultuur binnen het bedrijf zijn zaken die ik waardeer.

Bij Deleye vinden we meer dan 300 merken. Heb je een/enkele favorieten?

Kristof - Een greep uit mijn favoriete topmerkenHugo Boss, Floris Van Bommel, Mason’s,… en onlangs ben ik fan geworden van Atelier Noterman, A fish named fred,… Echte aanraders!

Met welke outfit kom jij graag werken?

Kristof - Dit hangt af hoe m’n werkdag eruit ziet. Op kantoor draag ik graag een casual outfit. Dan ben ik bezig met vergaderingen en afspraken. Al ik op baan ben voor een afspraak of conferentie ga ik eerder voor een gekledere look met blazer.

Met welke outfit ga je graag op restaurant? 

Kristof - Niets leuker dan aanschuiven aan een feestelijk gedekte tafel. Daar hoort een nieuwe outfit bij: een look waarmee ik niet de show steel, maar toch dat tikkeltje specialer oogt. Laten we zeggen 'casual chique', om zo te genieten van een lekker stuk vlees en een verfrissend drankje.

Als je één hoogtepunt mag kiezen uit jouw carrière bij Deleye, welk hoogtepunt zou je dan kiezen?

Kristof - Eén hoogtepunt? Dan ga ik terug naar de uitreiking van Deleye Awards. Tijdens de uitreiking heeft ons team 'Webshop' toch enkele awards in de wacht kunnen slepen en dat was toch een mooie erkenning voor het hele team.