Klantenservice
Kunnen we je helpen?
Wij zijn elke weekdag bereikbaar van 9u tot 18u30, op zaterdag van 9u30 tot 18u en op zondag tussen 10u en 12u.
Bestellen
Artikelen bestellen bij Deleye gaat heel gemakkelijk.
Reserveren
Je favoriete kledingstuk online reserveren in onze winkels.
Betalen
Veilig en eenvoudig online betalen.
Verzenden
Snelle verzending binnen de 1 à 2 werkdagen.
Retourneren
Gratis ruilen en retourneren binnen de 14 dagen.
Cadeaubon
Online een cadeaubon verzilveren.
Meestgestelde vragen
We hebben de top 10 meestgestelde vragen hieronder voor je gebundeld. Vind je niet meteen een antwoord op je vraag? Neem dan gerust contact met ons op, we helpen je graag verder.
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
De meeste bestellingen worden binnen de 1 à 2 werkdagen bezorgd. Bij afrekenen wordt de bezorgtijd altijd weergegeven in je winkelmandje. Bestelde je iets uit onze outlet? Dan kan dit enkele dagen langer duren. Nederlandse klanten rekenen best één werkdag extra.
Kan ik mijn bestelling ophalen in één van jullie winkels?
Natuurlijk! Deze verzendmethode is gratis, bij afrekenen kan je hiervoor kiezen in je winkelmandje. Bij bestellingen onder de 99 EUR worden bij deze verzendmethode ook geen verzendkosten aangerekend.
Is verzending en retour gratis?
Ja, wij verzenden gratis binnen België en Nederland vanaf 99 EUR. Is je bestelling lager dan 90 EUR dan wordt er een verzendingskost aangerekend van 5.99 EUR. Je kan ook kiezen voor afhaling in één van onze winkels, deze verzendmethode is altijd gratis. Meer info vind je hier.
Je kan steeds gratis retourneren vanuit België en Nederland met onze Bpost retourlabels of in één van onze winkels. Is het artikel niet naar wens? Dan storten wij je geld terug. Elke bestelling kan binnen de 30 kalenderdagen gratis geretourneerd of omgeruild worden. Bij Nederlandse klanten wordt er geen retourlabel meegeleverd in het pakketje, deze kunnen ze aanvragen door een mailtje te sturen naar webshop@deleye.be.Waarom heb ik geen bestelbevestiging ontvangen?
Oei, er is waarschijnlijk iets fout gelopen. Heb je al even nagekeken in je spam? Soms komt een mailtje terecht in je spam of tussen je ongewenste mails. Niet gevonden? Dan neem je best even contact op met onze klantenservice, dit kan telefonisch via +32(0) 51 26 98 88 of via e-mail. Zij helpen je met plezier verder.
Kan ik mijn cadeaubon ook online verzilveren?
Ja, dit kan zeker! Bij het afrekenen kan je je cadeaubon verzilveren in je winkelmandje. Hier kan je de unieke webcode ingeven die bestaat uit 12 tekens. Het is ook mogelijk om meerdere cadeaubonnen te verzilveren bij één aankoop. Is de waarde van je cadeaubon hoger dan de waarde van jouw bestelling, dan sturen we een cadeaubon met het resterende bedrag via mail naar jou toe. Heb je een cadeaubon met uitgiftedatum voor 4/10/2015? Dan neem je best even contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder.
Wat is het verschil tussen maat op label en Belgische maat?
De Belgische maat is de confectiemaat die standaard in België wordt gebruikt. De maat op het label is de maat die het merk gebruikt. Dit kan de Italiaanse, Duitse, Nederlandse,... maat zijn. Weet je precies welke maat je altijd hebt bij een bepaald merk? Dan let je best op de maat op label.
Vind je niet meteen de juiste maat? Meer info kan je ook terugvinden onder de tab maatadvies op de productpagina. Onze medewerkers staan ook steeds voor je klaar om je te helpen bij je keuze.Hoe lang is een cadeaubon of tegoedbon geldig?
Onze bonnen zijn steeds 1 jaar geldig na uitgiftedatum.
Hoe werkt de 5% spaarkorting?
Op elke aankoop van niet afgeprijsde artikelen spaar je automatisch 5% van het aankoopbedrag. Dit wordt toegevoegd aan je spaarsaldo, deze kan je altijd raadplegen door in te loggen in jouw online account op onze website of op je laatste kasticket bij aankoop in onze winkels. Van zodra dit gespaarde bedrag hoger is dan 50 EUR, kan je bij een volgende aankoop dit gespaarde bedrag verzilveren in een mooie korting. Meer info en voorwaarden vind je hier terug.
Kan ik een afgeprijsd artikel ook ruilen of retourneren?
Ja hoor, afgeprijsde artikelen kunnen ook altijd kosteloos geruild of geretourneerd worden. Hier gelden dezelfde voorwaarden als niet-afgeprijsde artikelen. Is het artikel niet naar wens? Dan storten wij je geld terug. Elke bestelling kan binnen de 30 kalenderdagen gratis geretourneerd of omgeruild worden.
Wat zijn de openingsuren van de winkels?
Onze winkels zijn op maandag open van 13u30 tot 18u30, van dinsdag tot zaterdag van 9u30 tot 18u30 en op zondag van 10u tot 12u.
Of kom eens langs
We heten je ook van harte welkom in één van onze winkels voor persoonlijk advies op maat.
Onze klantendienst staat steeds voor jullie klaar. Vragen bij het bestellen, ruilen of retourneren, betaling, verzending of een andere vraag? Op onze website vind je al heel wat info terug. Vind je niet meteen wat je zoekt? Neem gerust contact op met onze klantenservice. Dit kan steeds telefonisch via het telefoonnummer +32(0) 51 26 98 88 of via e-mail op volgend mailadres: webshop@deleye.be. Ook chatten met onze klantendienst kan via de link rechtsonder op de website. Onze medewerkers staan elke dag voor jullie klaar. Ook voor andere vragen, suggesties of opmerkingen kan je onze klantendienstmedewerkers steeds bereiken.
Naast onze eigen klantenservice kunt u ook, bij klachten, terecht bij het Europees platform voor online geschillenoplossingen, meer info zie https://webgate.ec.europa.eu/odr.
Bij Deleye hechten we zeer veel belang aan klantenservice. Niet alleen in onze winkels maar ook op onze webshop staat service centraal. Ook voor vragen rond pasvormen, maten en merken kan je bij de online klantendienst terecht. Welke vraag je ook hebt, wij zijn er voor je.
Tot snel op www.deleye.be, aan de telefoon, via mail, via livechat of in één van onze winkels! Welkom bij Deleye.