Wij gebruiken cookies om jouw online shopervaring te optimaliseren. Door gebruik te maken van de website ga je akkoord met de plaatsing van de cookies. Instellingen aanpassen

Hoe stuur je een artikel retour?

Ruilen

Vanuit België en Nederland kan je steeds gratis ruilen voor een ander artikel op voorraad. Hiervoor neem je best contact op met onze klantenservice, zodat we al meteen het artikel in de gewenste maat voor jouw kunnen reserveren. Stuur vervolgens jouw pakket terug via onderstaande stappen.
Bij het retourneren van een geruild artikel zijn de retourkosten voor de klant. 

Retourneren

Vanuit België en Nederland kan je gratis retourneren met onze Bpost retourlabels. Niet tevreden, dan storten wij je geld terug.  Elk besteld artikel kan binnen 30 kalenderdagen worden teruggebracht of worden omgeruild voor een ander artikel in één van onze winkels, ook afgeprijsde artikelen uit de outlet of solden. In ieder geval wordt de retour enkel aanvaard indien het artikel onbevuild, onbeschadigd en ongedragen is en zich in de originele verpakking bevindt. Schoenen mogen enkel binnen en op een zuivere ondergrond worden aangepast.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending bij aankoop van de merken Nailberry en Atelier Rebul moet je aangekocht artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren dat je het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten en geen gebruikssporen vertonen. Als het product tekenen van beschadiging vertoont en niet in de originele verpakking zit, behouden we ons het recht voor om de retourzending te weigeren

Retourneren via een winkel

Het artikel dient in de winkel te worden afgegeven in de originele verpakking samen met het retourformulier. Je kan ook steeds kiezen voor een ander artikel. De terugbetaling gebeurd op de manier waarmee de bestelling werd geplaatst. Indien je met een cadeaubon of tegoedbon betaalde dan wordt dit ook terug via een bon verwerkt.

Terugzending met de post vanuit België 

Het artikel dient te worden verpakt in de originele verpakking en samen met het ingevuld retourformulier te worden verzonden naar volgende retouradres: Webshop Deleye, Brugsesteenweg 550, 8800 Roeselare. Graag hierbij de reden vermelden van de retour. 
Voor gratis retourzending kleef je het Bpost retourlabel op de bovenzijde van de verpakking, over de vorige sticker, waarna de doos kan worden afgegeven in het Bpost postkantoor. Wij proberen binnen de 7 dagen steeds alle retours te verwerken. De terugbetaling gebeurd op de manier waarmee de bestelling werd geplaatst. Indien je met een cadeaubon of tegoedbon betaalde dan wordt dit ook terug via een bon verwerkt.

Terugzending met de post vanuit Nederland  

Terugsturen vanuit Nederland is kosteloos, net zoals in België. We raden je aan om eerst contact op te nemen met de klantendienst via webshop@deleye.be. Onze medewerkers maken met plezier een retourlabel voor je aan en sturen je deze nadien door via e-mail.

Terugzending vanuit andere landen  

Wij verzenden ook naar Luxemburg, Frankrijk, Duitsland en Spanje. Voor deze landen is er steeds een vaste verzendkost van 15 EUR en zijn ook de retourkosten voor rekening van de klant, deze kosten zijn afhankelijk van het land en de door de klant gekozen transportmaatschappij. 

Vragen? Neem gerust contact op met onze klantendienst.