Skip to content
  • Gratis retour (30 dagen)
  • 5% spaarkorting
  • Duurzame verzending
Klantenservice - ruilen & retournernen

Waarover heb je een vraag?

Hoe retour je een artikel?

Vergeet niet dat je ook kan "ruilen"! Vanuit België en Nederland kan je steeds gratis ruilen voor een ander artikel op voorraad. Je kan dit steeds online aanvragen, vul hier het omruilingsformulier in om je omruiling aan te vragen. Daarna kan je jouw pakket retourneren via Bpost. Van zodra wij jouw order goed ontvangen hebben, versturen we het nieuwe artikel.

Retourneren is ook mogelijk.

Vanuit België en Nederland kan je gratis retourneren met onze Bpost retourlabels. Niet tevreden, dan storten wij je geld terug. Elk besteld artikel kan binnen 30 kalenderdagen worden teruggebracht of worden omgeruild voor een ander artikel in één van onze winkels, ook afgeprijsde artikelen uit de outlet of solden. In ieder geval wordt de retour enkel aanvaard indien het artikel onbevuild, onbeschadigd en ongedragen is en zich in de originele verpakking bevindt. Schoenen mogen enkel binnen en op een zuivere ondergrond worden aangepast.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending bij aankoop van Lifestyle artikelen moet je aangekocht artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren dat je het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten en geen gebruikssporen vertonen. Als het product tekenen van beschadiging vertoont en niet in de originele verpakking zit, behouden we ons het recht voor om de retourzending te weigeren.

Retourneren via een winkel

Het artikel dient in de winkel te worden afgegeven in de originele verpakking samen met het retourformulier. Je kan ook steeds kiezen voor een ander artikel. De terugbetaling gebeurd op de manier waarmee de bestelling werd geplaatst. Indien je met een cadeaubon of tegoedbon betaalde dan wordt dit ook terug via een bon verwerkt.

Terugzending met de post vanuit België

Het artikel dient te worden verpakt in de originele verpakking en samen met het ingevuld retourformulier te worden verzonden naar volgende retouradres: Webshop Deleye, Brugsesteenweg 550, 8800 Roeselare. Graag hierbij de reden vermelden van de retour.

Voor gratis retourzending kleef je het Bpost retourlabel op de bovenzijde van de verpakking, over de vorige sticker, waarna de doos kan worden afgegeven in het Bpost postkantoor. Wij proberen binnen de 7 dagen steeds alle retours te verwerken. De terugbetaling gebeurd op de manier waarmee de bestelling werd geplaatst. Indien je met een cadeaubon of tegoedbon betaalde dan wordt dit ook terug via een bon verwerkt.

Terugzending met de post vanuit Nederland

Terugsturen vanuit Nederland is kosteloos, net zoals in België. We raden je aan om eerst contact op te nemen met de klantendienst via webshop@deleye.be. Onze medewerkers maken met plezier een retourlabel voor je aan en sturen je deze nadien door via e-mail.

Wij verzenden ook naar Luxemburg, Frankrijk, Duitsland en Spanje. Voor deze landen is er steeds een vaste verzendkost van 15 EUR en zijn ook de retourkosten voor rekening van de klant, deze kosten zijn afhankelijk van het land en de door de klant gekozen transportmaatschappij.

Vragen? Neem gerust contact op met onze klantendienst.
Chat
  • Je kunt hier met ons chatten of via de chat-knop hier rechtstonder op de website.
  • Wij zijn elke weekdag bereikbaar van 9u tot 18u30, op zaterdag van 9u30 tot 18u en op zondag tussen 10u en 12u.
  • We antwoorden zo snel mogelijk.
Via Whatsapp
Bel ons
  • Bel onze klantenservice +32(0) 51 26 98 88
  • Wij zijn elke weekdag bereikbaar van 9u tot 18u30, op zaterdag van 9u30 tot 18u en op zondag tussen 10u en 12u.

E-mail
  • Stuur ons een e-mail naar klantenservice@deleye.be.
  • Wij zijn elke weekdag bereikbaar van 9u tot 18u30, op zaterdag van 9u30 tot 18u en op zondag tussen 10u en 12u.
  • We antwoorden zo snel mogelijk.
Word ook een Deleye Family Member

Schrijf je nu in op onze nieuwsbrief

  • Gratis verzending vanaf 99 euro (BE/NL)
  • Bestel en ontvang 5% spaarkorting
  • Gratis retourneren binnen 30 dagen