Skip to content
  • Gratis retour (30 dagen)
  • 5% spaarkorting
  • Duurzame verzending

We hebben de top 10 meest gestelde vragen hieronder voor je gebundeld. Vind je niet meteen een antwoord op je vraag? Neem dan gerust contact met ons op, we helpen je graag verder.

Veel gestelde vragen
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

De meeste bestellingen worden binnen de 1 à 2 werkdagen bezorgd. Bij afrekenen wordt de bezorgtijd altijd weergegeven in je winkelmandje. Bestelde je iets uit onze outlet? Dan kan dit enkele dagen langer duren. Nederlandse klanten rekenen best één werkdag extra.

Kan ik mijn bestelling ophalen in één van jullie winkels?

Natuurlijk! Deze verzendmethode is gratis, bij afrekenen kan je hiervoor kiezen in je winkelmandje. Bij bestellingen onder de 99 EUR worden bij deze verzendmethode ook geen verzendkosten aangerekend.

Is verzending en retour gratis?

Ja, wij verzenden gratis binnen België en Nederland vanaf 99 EUR. Is je bestelling lager dan 90 EUR dan wordt er een verzendingskost aangerekend van 5.99 EUR. Je kan ook kiezen voor afhaling in één van onze winkels, deze verzendmethode is altijd gratis. Meer info vind je hier.

Je kan steeds gratis retourneren vanuit België en Nederland met onze Bpost retourlabels of in één van onze winkels. Is het artikel niet naar wens? Dan storten wij je geld terug. Elke bestelling kan binnen de 30 kalenderdagen gratis geretourneerd of omgeruild worden. Bij Nederlandse klanten wordt er geen retourlabel meegeleverd in het pakketje, deze kunnen ze aanvragen door een mailtje te sturen naar webshop@deleye.be.

Waarom heb ik geen bestelbevestiging ontvangen?

Oei, er is waarschijnlijk iets fout gelopen. Heb je al even nagekeken in je spam? Soms komt een mailtje terecht in je spam of tussen je ongewenste mails. Niet gevonden? Dan neem je best even contact op met onze klantenservice, dit kan telefonisch via +32(0) 51 26 98 88 of via e-mail. Zij helpen je met plezier verder.

Kan ik mijn cadeaubon ook online verzilveren?

Ja, dit kan zeker! Bij het afrekenen kan je je cadeaubon verzilveren in je winkelmandje. Hier kan je de unieke webcode ingeven die bestaat uit 12 tekens. Het is ook mogelijk om meerdere cadeaubonnen te verzilveren bij één aankoop. Is de waarde van je cadeaubon hoger dan de waarde van jouw bestelling, dan sturen we een cadeaubon met het resterende bedrag via mail naar jou toe. Heb je een cadeaubon met uitgiftedatum voor 4/10/2015? Dan neem je best even contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder.

Wat is het verschil tussen maat op label en Belgische maat?

De Belgische maat is de confectiemaat die standaard in België wordt gebruikt. De maat op het label is de maat die het merk gebruikt. Dit kan de Italiaanse, Duitse, Nederlandse,... maat zijn. Weet je precies welke maat je altijd hebt bij een bepaald merk? Dan let je best op de maat op label.

Vind je niet meteen de juiste maat? Meer info kan je ook terugvinden onder de tab maatadvies op de productpagina. Onze medewerkers staan ook steeds voor je klaar om je te helpen bij je keuze.

Hoe lang is een cadeaubon of tegoedbon geldig?

Onze bonnen zijn steeds 1 jaar geldig na uitgiftedatum.

Hoe werkt de 5% spaarkorting?

Op elke aankoop van niet afgeprijsde artikelen spaar je automatisch 5% van het aankoopbedrag. Dit wordt toegevoegd aan je spaarsaldo, deze kan je altijd raadplegen door in te loggen in jouw online account op onze website of op je laatste kasticket bij aankoop in onze winkels. Van zodra dit gespaarde bedrag hoger is dan 50 EUR, kan je bij een volgende aankoop dit gespaarde bedrag verzilveren in een mooie korting. Meer info en voorwaarden vind je hier terug.

Kan ik een afgeprijsd artikel ook ruilen of retourneren?

Ja hoor, afgeprijsde artikelen kunnen ook altijd kosteloos geruild of geretourneerd worden. Hier gelden dezelfde voorwaarden als niet-afgeprijsde artikelen. Is het artikel niet naar wens? Dan storten wij je geld terug. Elke bestelling kan binnen de 30 kalenderdagen gratis geretourneerd of omgeruild worden.

Neem direct contact met ons op.
Chat
  • Je kunt hier met ons chatten of via de chat-knop hier rechtstonder op de website.
  • Wij zijn elke weekdag bereikbaar van 9u tot 18u30, op zaterdag van 9u30 tot 18u en op zondag tussen 10u en 12u.
  • We antwoorden zo snel mogelijk.
Via Whatsapp
Bel ons
  • Bel onze klantenservice +32(0) 51 26 98 88
  • Wij zijn elke weekdag bereikbaar van 9u tot 18u30, op zaterdag van 9u30 tot 18u en op zondag tussen 10u en 12u.

E-mail
  • Stuur ons een e-mail naar klantenservice@deleye.be.
  • Wij zijn elke weekdag bereikbaar van 9u tot 18u30, op zaterdag van 9u30 tot 18u en op zondag tussen 10u en 12u.
  • We antwoorden zo snel mogelijk.
Word ook een Deleye Family Member

Schrijf je nu in op onze nieuwsbrief

  • Gratis retour (30 dagen)
  • 5% spaarkorting
  • Duurzame verzending