Wij gebruiken cookies om jouw online shopervaring te optimaliseren. Door gebruik te maken van de website ga je akkoord met de plaatsing van de cookies. Instellingen aanpassen

Label to watch

Momoni

Comfort & klasse

Momoni is ontwikkeld en gedistribueerd op de internationale markt door het Italiaanse bedrijf NYKY. In 2008 werd het eerste eigen merk opgericht 'Momoni'. 

Fried'l Deleye, onze aankoopster voor onze damesafdeling Premium en Bekult kiest voor het merk Momoni,
omdat het merk comfort en klasse uitdrukt met een nieuwe dimensie van moderne en hedendaagste luxe.

Het ontstaan

In het begin was het merk uitsluitend lingerie, maar later, dankzij de grote publieke toejuiching, werd het een complete collectie met een verfijnde esthetiek, die een ongekende combinatie van comfort en klasse uitdrukte en leidde tot een nieuwe dimensie van moderne en hedendaagse luxe.

Het verhaal

Momoni werd opgericht in 2008 met een prachtig stuk lingerie in een uiterst zachte en aangename stof, gepresenteerd als een klein "juweeltje". Vrouwen vonden het idee zo leuk dat het bedrijf werd aangezet om zijn eerste totaallook te ontwikkelen. Tegenwoordig zijn de collecties van Momoni te vinden in de beste Italiaanse en internationale etalages. Bekend om zijn verfijnde en elegante kledingstukken, volledig gemaakt in Italië, vallen de collecties op door hun ontspannen maar vrouwelijke en verfijnde stijl. Momoni brengt maatwerk voor het dagelijks leven, met een balans tussen esthetiek en comfort die de zorg en passie uitdrukt die in de creatie van elk kledingstuk worden gestopt.

Filosofie

De filosofie van het merk is precies gebaseerd op deze drie fundamentele concepten die ons meenemen naar een fascinerende wereld die draait om kleuren, stoffen en prints. Aan de andere kant vindt Momoni's internationaliteit zijn oorsprong vooral in een specifieke nationaliteit: Italiaans vakmanschap.

Volgens het bedrijf is het vermogen van uitstekende lokale ambachtslieden om waarde toe te voegen aan grondstoffen. Door ongebruikelijke kleurencombinaties en exclusieve prints kan de Momoni vrouw haar eigen persoonlijkheid vrijelijk uitdrukken. Vandaar het concept van "Ontspannen elegantie", vaak geassocieerd met het merk. Dit komt omdat onze klant niet op zoek is naar het “logo” maar naar die vrouwelijkheid en verfijning waardoor ze zich in alle situaties op haar gemak voelt.